Cílem supervize je podpora kvalitní a efektivní služby, ale také jedním z nástrojů prevence syndromu vyhoření. Supervize může být zaměřena na prohloubení prožívání, lepší porozumění dané situace, osvojování a orientaci v daných kompetencích, rozvoj nových perspektiv profesního chování a lepší komunikaci v rámci týmu a celé organizace.
Supervizor je průvodce se vzděláním v supervizi, který pomáhá supervidovanému (jednotlivci, skupině či týmu) reflektovat jeho vlastní práci. Poskytuje podporu při hledání nových řešení problematických situací, přispívá k tvořivému myšlení. Je to nezávislý externí profesionál s doložitelnou odborností, který vytváří bezpečný prostor pro sdílení, zajišťuje profesionální přístup a řídí se Etickým kodexem supervizora.
V procesu supervize poskytuje supervizor supervidovanému též zpětnou vazbu k jeho práci.
Pro objednání supervize z nabídky volných termínů prosím kontaktujte Mgr. Zuzanu Vačkářovou na emailu z.vackarova@gmail.com. Odkaz na supervizi Vám bude zaslán na daný email.
Centrum Komunikace nabízí (i v online variantě):
Jednotlivé formy supervize mají společné vytvoření bezpečného prostoru pro reflexi vlastní práce a vztahů na pracovišti, rozvoj daných kompetencí a dovedností. Vytvářejí možnosti řešení problematických situací.
Pokud máte zájem o bližší informace, neváhejte nás kontaktovat.
Služba je vždy hrazená klientem, případně organizací, se kterou supervizor sepíše supervizí smlouvu.
Uvedené ceny jsou konečné (neplátce DPH):
Pokud jste v tíživé finanční situaci, kontaktujte nás. V relevantních situacích nabízíme individuální nastavení ceny našich služeb.